شهر‌دار هیدج گفت
نوشته شده توسط : alizadeh

شهر‌دار هیدج گفت: با ساخت مجتمع کارگاهی، تولیدکنندگان کفش هیدج هدایت می شوند .

علی اکبر ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که هیدج یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کفش درکشور است، تیتر کرد: این شهر بزرگ‌ترین تولیدکننده کفش بچه‌گانه و دومی تولیدکننده کفش‌های مردانه در تراز سرزمین است .

 

او در ادامه با بیان این‌که در اکنون حاضر تولیدکنندگان کفش در هیدج به صورت پراکنده در سطح شهر درگیر عمل هستند، اظهار کرد: این پراکندگی سبب ساز تولید مشکلاتی برای برخی از همسایگان و نیز پراکنده شدن پسماندهای حاصل از ایجاد در مناطق متفاوت شهر گردیده است .

او با ابلاغ اینکه برای سوق دهی تولیدی‌های کفش در شهر هیدج، مجتمع کارگاهی کفاشان در حال ایجاد است، تصریح کرد: این مجتمع شامل ۱۲۰ واحد تولیدی خواهد بود .

ملک‌محمدی با اشاره به این‌که مجتمع کارگاهی با هدف تجمیع واحدهای کفاشی شهر هیدج ساخته می‌شود، تیتر کرد: طبق قانون، کارگاه‌ها و صنایعی که موجب ساخت مزاحمت می‌شود می بایست به خارج از شهر منتقل شود که تولید این ‌مجتمع قدم مهمی در راستای برچیدن کارگاه‌های مزاحم هست .

وی با بیان این‌که یکی از اهداف ایجاد این مجتمع، تکان در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان است، تاکید کرد: تولید این ‌مجتمع علاوه بر اینکه موجب سهولت در امر خدمات‌رسانی به تولیدکنندگان می‌شود، مسئله هم‌اندیشی کفاشان برای ارائه محصول ها خوبتر و متنوع‌تر به بازار را نیز آماده ‌می‌کند .

شهر دار هیدج با اشاره به این‌که برای ساخت این مجتمع دو هکتار زمین به‌متقاضیان واگذار گردیده است، بیان کرد: این زمین‌ها به فیس چکی تحویل متقاضی ها گردیده می‌باشد .

او با تاکید بر ضرورت‌حمایت از تولیدکنندگان، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدی‌های کفش شهرداری هیدج آمادگی واگذاری زمین دیگر در مجاورت مجتمع را برای کفاشی‌های کوچک را داراست که می‌توان با احداث یک نمایشگاه از این مکان به عنوان یک‌ معرف برای کفش هیدج به کارگیری کرد .





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: