حرف‌های بامزه علی پروین درباره کفش ملی
نوشته شده توسط : alizadeh

علی پروین در بازدیدش از سابق ترین تولیدکننده کفش در ایران، خاطرات جالبی گفته است . وی از شناخت اش با این کفش ها گفته:«یک دوران مؤسس کفش ملّی که روحشان شاد، یک ویلا در لواسان ساختند و با اتوبوس طفل های محصل را از مدرسه های مختلف به آنجا می بردند تا نوباوه ها تفریح کنند، هر یک‌سری آن ویلا در حال حاضر به یک ساختمان کلنگی تبدیل گردیده است، امّا هر وقت آن ویلا را می بینم یاد ایشان می افتم . این قضیه را گفتم که بدانید از خیلی سال پیش کفش ملّی را می شناسم . از طرفی اصلاً نمی دانستم آقای صالحی مدیر برهان این گروه شده است، هنگامی متوجه شدم، آمدم تا او را ببینم البته آقای صالحی دوست و رفیق یک سری ساله اینجانب است، او رئیس چیره و عمل بلدی هست .»

علی پروین زمانی متوجه شد پزشک اسلامیان سر کردگی صندوق بازنشستگی مرزو بوم را عهده دار میباشد و تیم صنعتی هم یک عدد از تحت مجموعه های این صندوق است، ادامه داد:« واقعاً شخصیت آقای اسلامیان را دوست دارم . وی از مدیران فراوان حاذق و برنده می‌باشد که برد های او در فوتبال را هنوز از یاد نبرده ایم . تا وقتی که وی در سپاهان اصفهان مسئولیت داشت، این مجموعه قهرمان لیگ برتر میشد، او در فوتبال اصفهان و چه بسا کرمان دگرگون سازی بسیاری ساخت کرد . در حال حاضر هم که از فدراسیون فوتبال حمایتهای اکثری می کند .به هر هم اکنون اسلامیان مدیریت بزرگی هست و امیدوارم هر کجا است، چیره باشد . اما تفکر نکنید، شرایط فعلی که آمده ام اینجا این حرفها را می زنم، نه خیر، من ایشان را از زمانی که سپاهان بودند، می شناسم و همانگونه که گفتم شخصیت وی را دوست دارم .»

 

او درباره قدمت کفش ملّی گفت:« حدود ۶۰ سال هست این نشان را می شناسم . یک‌سری سال پیش کفش ملّی کارخانه ای در ناحیه مهرآباد تهران داشت که شرایط کنونی شنیدم، مدّت ها پیش تعطیل شده می‌باشد .در صورتیکه پشتیبانی ها از کفش ملّی به خوبی انجام می گرفت، حتماّ آن کارخانه با آن پیشینه هنوز فعال بود .سر مربی سابق مجموعه ملّی و پرسپولیس اضافه کرد:« حال که قصد دارند، تولید را راز وسامان بدهند، کاش کاری نمایند این کفش های ملّی آنقدر با کیفیت باشد که همگی مردم ازآن استعمال نمایند . کفشهای ما در صورتیکه کمی با وسواس و اعتنا بیشتری تولید شود، دیگر کسی حاضر نمی باشد به دنبال خرید کفش ایتالیایی برود تا ناچار باشد، ۲ یا این که احتمالا هم ۳ میلیون تومان بابت آن هزینه نماید . مطمئنم تمامی کفش‌های ایجاد خودمان را مصرف خواهند کرد .»پروین
در جواب به این سئوال که آیا از تولید ها و محصول ها داخلی خصوصاً کفش استعمال می نماید یا این که خیر، پاسخ گفت:«من عمده مواقع از تولیدها داخلی استعمال می کنم، کفش‌های تولید درون هم به پا می کنم، منتها محمد پروین دائم برای ما کفش‌های فرنگی می خرد ( می خندد ) کت و شلوار خارجی برای اینجانب می آورد ( مجدد می خندد )»





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: